Recruimtmentbureau proud people in overleg

Interim en zzp: de perfecte invulling voor jouw tijdelijke opdracht

De tijdelijke interim- of detachering-oplossing

Heb jij op korte termijn een kracht nodig om je team te versterken? Dan kan interim of detachering iets zijn voor jou. Wij helpen je graag de juiste kandidaat te vinden binnen een van onze vier segmenten. Doordat wij door de jaren heen verschillende professionals hebben leren kennen weten wij altijd welke interim-professional voor jou geschikt is.

Door onze Nieuwsgierigheid komen wij erachter wat jij echt nodig hebt en zorgen wij voor de juiste kandidaat op de juiste plek. Bij interim recruitment zorgen wij voor een snelle aanpak, zodat jij snel verder kan.

Waarom zou je kiezen voor een interim of detachering-oplossing?

Wanneer jij een rol moet invullen vanwege ziekte of je wil snel een project lanceren en hebt extra expertise nodig, dan biedt interim de perfecte oplossing. Door ons netwerk zijn wij instaat om snel de juiste match te maken en ervoor te zorgen dat jij snel verder kan.

Meer weten over ons DNA?

Onze voordelen

Wat zeggen klanten over ons?

Bart Bruggeman Zadelhoff

”Onze ervaringen met Proud People zijn louter positief. Een goed team,
persoonlijke aandacht en ze zijn altijd in staat geweest een goede
match te vinden voor onze onderneming. We koesteren de samenwerking
dan ook en bevelen Proud People van harte aan.”

Bart Bruggeman | Financieel directeur | Zadelhoff
Lucardi juwelier logo

”We zijn super enthousiast over de samenwerking. Proud People schakelt ontzettend snel en heeft een perfecte neus voor kandidaten die in onze organisatie passen. Daarnaast snapt Proud People goed wat voor profielen wij zoeken en helpen zij ons om deze te verfijnen en de pijnpunten te benoemen.”

Elles van Leeuwen | Business Development Manager | Lucardi Juwelier
Nathalia Schmidt, lachend foto van de voorkant

”Onlangs stond ik als Corporate Recruiter voor de uitdaging om op zeer korte termijn een tijdelijke vacature te vervullen voor ons Servicekantoor in Soest. Zonder aarzelen heb ik meteen Proud People ingeschakeld. Waarom? Omdat ik als oud-werknemer uit eigen ervaring weet hoe professioneel ze zijn en hoe goed ze met sollicitanten en opdrachtgevers omgaan. Enkele dagen later hadden ze al een interim HR Adviseur voor ons gevonden!”

Nathalia Schmidt | Corporate Recruiter | Topkids Kinderopvang
Groepsfoto Proud People recruitmentbureau Finance alle werknemers kijken lachend in de camera

Hoe gaan wij als interim, freelance en detacheringsbureau aan de slag?

  • 1: Intake en plan

    Voordat we aan de zoektocht naar de juiste professional beginnen, hechten we veel waarde aan zekerheid dat deze professional goed bij de organisatie past. Daarom plannen we een intakegesprek in, waarin we ontdekken wat de organisatie werkelijk nodig heeft.

  • 2: Het recruitmentproces

    Na de intake gaan onze ervaren recruiters aan de slag met het opstellen van een functieprofiel. Hierin beschrijven zij de vereiste kwaliteiten van de professional en schetsen zij het ideale profiel dat past bij de organisatie.

    Zodra de profielschets is opgesteld, starten onze recruiters met het actief zoeken naar de perfecte professional in de markt. Dit gebeurt via diverse online kanalen. Daarnaast plaatsen wij een vacature tekst op onze website, zodat ook professionals die ons via andere kanalen bereiken, de vacature kunnen bekijken.

  • 3: Het selectieproces

    Nadat we professionals via onze werving & kanalen hebben ontvangen, gaan we over naar het selectieproces. In eerste instantie worden kandidaten telefonisch gescreend om te beoordelen of er een match is. Bij een positieve beoordeling nodigen we professionals uit voor een gesprek. Tijdens dit gesprek wordt dieper ingegaan op de wensen van de professional. Als de wensen overeenkomen en er volgens onze recruiters een goede match is, stellen we de vacature voor aan de professional.

  • 4: Voorstellen

    Na een gesprek tussen de professional en ons, als we de match als passend ervaren, stellen we een gedetailleerd profielschets op van de professional. Deze schets leggen we voor, zodat de opdrachtgever kan beoordelen of de match passend is.

  • 5: Professional op gesprek

    Nadat de professional is voorgesteld en is geaccepteerd, gaat hij/zij het sollicitatieproces in bij de betreffende organisatie. Wij bereiden de interim professional voor, zodat er geen verrassingen zijn en het gesprek soepeler en gemakkelijker verloopt.

    Na de gesprekken onderhouden wij het contact met zowel de opdrachtgever als de professional om de gesprekken te evalueren. Op deze manier krijgen we inzicht in hoe beide partijen het proces hebben ervaren en zorgen we ervoor dat eventuele misverstanden direct worden aangepakt. Dit voorkomt tijdverspilling aan beide kanten.

  • 6: Er is een match!

    De professional en de organisatie hebben besloten om samen te werken. Geweldig! De vacature is ingevuld, en de professional heeft een nieuwe en leuke opdracht. Het enige wat nu nog resteert is het contract. Wij adviseren graag over de arbeidsvoorwaarden, om ervoor te zorgen dat een goede match niet stukloopt op deze essentiële stap.

We werken samen met

Vesteda logo
Amsterdamse hogeschool van kunst logo
Leap 24 Logo
Nelson Logo
Yellowbrick logo
Jumbo logo
Hema logo
Hans Anders logo
Bakker Bart logo
Team Proud People lachend in een overleg

Zo maken wij de perfecte match voor jouw organisatie:

Wervingwe beschikken over een uitgebreid netwerk van professionals en werken daarnaast met de meest erkende vacaturebanken en social media platforms.

CV-screening: met onze vak- en mensenkennis wordt een zorgvuldige selectie gemaakt. Hierbij kijken we naar vaardigheden, competenties en werkervaring.

Interview: de eerste match is gemaakt, nu kijken of de persoon achter het cv ook past binnen de bedrijfscultuur van jouw organisatie. Dit toetsen we door het gedrag, de houding en de communicatievaardigheden van de professional tijdens het interview te observeren.

Referentiecheck: in aanvulling op de selectie worden recente en passende referenties benaderd om meer inzicht te krijgen in de professionele achtergrond en prestaties van de professional.

Match compleet: op vakkundig en persoonlijk vlak is de match gemaakt. Je ontvangt een op maat gemaakte profielschets met cv van een van onze recruiters.

Plan een afspraak

Gratis adviesgesprek

Vacature Advies

Lukt het maar niet om de juiste kandidaat voor je vacature te vinden? Plan dan een gratis adviesgesprek in en wij kijken samen naar de opties.

Naam(Vereist)
kaart Nederland

De meest uitdagende ZZP, Detachering of Vaste vacatures voor jou in ‘s-Hertogenbosch of omgeving

Proud People is actief door heel Nederland. Klik op jouw regio hieronder om opdrachten in jouw buurt te zien. Zit er geen opdracht voor je bij? Doe een open sollicitatie!

Open sollicitatie

 

 

Proud People heeft opdrachten in alle segmenten en in alle provincies in Nederland. Bijvoorbeeld ‘s-Hertogenbosch, Utrecht, Veenendaal, Bussum, Amsterdam, Haarlem, Lelystad, Naarden, Hilversum, Weesp, Huizen, Amersfoort & Almere.

 

FAQ

  • Hoe snel gaat een procedure van start bij Proud People?

    Het is logisch dat jij snel iemand op zijn plek wil hebben zodat je verder kan. De procedure gaat lopen wanneer jij contact met ons opneemt en we in gesprek zijn gegaan (dit kan zowel online als offline). We zullen je helpen te zoeken naar de match die jij nodig hebt. We zullen je daarnaast helpen om de vacature optimaliseren voor het optimale resultaat.

  • Wat is het verschil tussen interim en freelance?

    Interimwerk betreft tijdelijke invulling van specifieke managementfuncties, terwijl freelancewerk een bredere term is voor zelfstandige professionals die tijdelijke diensten aanbieden in diverse vakgebieden.

  • Is interim altijd zzp?

    Nee, dit is niet altijd verbonden aan het zelfstandig ondernemerschap (zzp). Hoewel veel interim-professionals zelfstandige ondernemers zijn, kunnen posities ook worden vervuld door mensen in dienst van een bedrijf of organisatie. Het kernkenmerk is dat het een tijdelijke invulling betreft.

  • Welke interim functies bemiddelen jullie?

    Omdat we vier verschillende segmenten bemiddelen kan je bij Marketing & Communicatie denken aan functies zoals:
    – Online Marketeer;
    – Marketing Manager;
    – Marketeer;
    – Communicatie Adviseur.

    Bij Sales aan:
    – Sales Manager;
    – Commercieel Binnendienst;
    – Klantenservice / Customer Service;
    – Accountmanager.

    Bij HR aan:
    – Recruiter;
    – HR-Adviseur;
    – HR-Manager
    – HR-Business Partner
    – Salarisadministrateur

    Bij Finance aan:
    – Business controller;
    – Controller;
    – Finance Manager/ CFO;
    – Assistent Controller;
    – Financieel Medewerker;
    – Assistent Controller