Nick , Carmen wijzend naar computer en Suzanne Vliek aan de telefoon

Hét Recruitment Bureau marketing
en communicatie:
voor de Ideale Match

Neem contact op Solliciteer

DNA van het Recruitment bureau marketing en communicatie

Marketing en communicatie recruitment is het matchen op DNA

Bij Proud People matchen wij kandidaten met DNA. Dit zijn de kernwaarden binnen Proud People en deze staan voor:

D: doortastend
N: nieuwsgierig
A: aandacht

DNA wordt door Proud People heen breed gedragen op alle segmenten, maar zeker ook als marketing en communicatie recruitment bureau. Met de expertise van onze marketing & communicatie recruiters zorgen wij ervoor dat diverse marketing en communicatie vacatures vervuld worden.

Benieuwd naar de verdere uitleg over ons DNA?   Uitgebreide uitleg DNA

Nieuwste Marketing & Communicatie vacatures

Welke marketing en communicatie recruiter helpt jou?

Ons recruitmentteam voor marketing en communicatie bestaat uit vier recruiters met diverse achtergronden, die samenwerken om de beste oplossingen te vinden. Onze recruiters, Carmen Beerendonk, Kimberly Vicedomini, Andra Pusco en Adinda Breukelman, staan klaar om je te ondersteunen bij het vinden van jouw ideale baan of om als bedrijf de juiste professional voor je vacature te vinden. Meer zien van ons team?

Groepsfoto Proud People recruitmentbureau marketing communicatie alle werknemers kijken lachend in de camera

Hoe gaan wij als recruitment bureau marketing en communicatie aan de slag?

  • 1: Intake en plan

    Voordat we aan de zoektocht naar de juiste professional beginnen, hechten we veel waarde aan zekerheid dat deze professional goed bij de organisatie past. Daarom plannen we een intakegesprek in, waarin we ontdekken wat de organisatie werkelijk nodig heeft.

  • 2: Het marketing en communicatie recruitmentproces

    Na de intake gaan onze ervaren marketing en communicatie recruiters aan de slag met het opstellen van een gedetailleerde profielschets. Hierin beschrijven zij de vereiste kwaliteiten van de professional en schetsen zij het ideale profiel dat past bij de organisatie.

    Zodra de profielschets is opgesteld, starten onze marketing en communicatie recruiters met het actief zoeken naar de perfecte professional in de markt. Dit gebeurt via diverse online kanalen. Daarnaast plaatsen wij een vacature tekst op onze website, zodat ook professionals die ons via andere kanalen bereiken, de vacature kunnen bekijken.

  • 3: Het selectieproces

    Nadat we professionals via onze kanalen hebben ontvangen, gaan we over naar het selectieproces. In eerste instantie worden kandidaten telefonisch gescreend om te beoordelen of er een match is. Bij een positieve beoordeling nodigen we professionals uit voor een gesprek, zowel op kantoor als op locatie. Tijdens dit gesprek wordt dieper ingegaan op de wensen van de professional. Als de wensen overeenkomen en er volgens onze recruiters een goede match is, stellen we de vacature voor aan de professional.

  • 4: Voorstellen

    Na een gesprek tussen de professional en ons, als we de match als passend ervaren, stellen we een gedetailleerde profielschets op van de professional. Deze schets leggen we voor, zodat de opdrachtgever kan beoordelen of de match passend is.

  • 5: Professional op gesprek

    Nadat de professional is voorgesteld en is geaccepteerd, gaat hij/zij het sollicitatieproces in bij de betreffende organisatie. Wij bereiden de professional voor, zodat deze niet voor verrassingen komt te staan en het gesprek soepeler en gemakkelijker verloopt.

    Na de gesprekken onderhouden wij contact met zowel de opdrachtgever als de professional om de gesprekken te evalueren. Op deze manier krijgen we inzicht in hoe beide partijen het proces hebben ervaren en zorgen we ervoor dat eventuele misverstanden direct worden aangepakt. Dit voorkomt tijdverspilling aan beide kanten.

  • 6: Er is een match!

    De professional en de organisatie hebben besloten om samen te werken. Geweldig! De vacature is ingevuld, en de professional heeft een nieuwe en leuke baan. Het enige wat nu nog resteert is het contract. Wij adviseren graag over de arbeidsvoorwaarden, om ervoor te zorgen dat een goede match niet stukloopt op deze essentiële stap.

Voordelen van een recruitment bureau voor marketing en communicatie functies

Binnen Proud People bedienen wij vier segmenten met elk een eigen team die de vacatures begeleid van begin tot eind. Hierdoor hebben recruiters veel kennis over het specialisme waarin ze actief zijn.

Binnen het Marketing en Communicatie Recruitment Team heb je je eigen contactpersoon met wie je communiceert en die je begeleidt gedurende het gehele proces. De recruiter besteedt minimaal 8 uur per week aan jouw vacature, hierdoor kent de recruiter jou echt.

We beschikken over jarenlange ervaring en diepgaande kennis van de arbeidsmarkt en zijn bewegingen. Onze bekendheid met de markt stelt ons in staat om diverse kanalen te benutten bij het werven van de juiste professionals.

Doordat wij elke dag communiceren met meerdere Marketing en Communicatie-professionals zijn wij in staat om opdrachtgevers te adviseren over welk type rol ze nodig hebben. Wij zien of de kandidaat echt bij de organisatie past.

Sandra Jongerden, foto van de voorkant vrouw brede glimlach

”Ik vind de samenwerking met Proud People erg prettig. Ze nemen de tijd om te bespreken wat mijn wensen zijn en hoe deze passen binnen verschillende vacatures. Doordat Proud People de tijd neemt om de kandidaten te spreken en te leren kennen, zorgen ze ervoor dat het gehele proces een stuk persoonlijker is. Goede communicatie staat bij hun hoog in het vaandel.”

Sandra Jongerden | Marketing Medewerker | Yellowbrick

Nog meer vragen? Laat je terug bellen.

Naam

FAQ

  • Welke functies bemiddelen jullie?

    -Marketing manager
    – Communicatie manager
    – Communicatieadviseur
    – E-commerce specialisten
    – Social media managers
    – Brand managers
    – Online marketing managers
    – Communicatie adviseurs
    – Online marketing adviseurs