Twan van Dommelen zijn ervaring met Proud People:
Geen rebranding zonder een sterk ontwerp. En hoewel wij bij Proud People heel veelzijdig en creatief kunnen zijn, hebben we daar nou eens geen verstand van. Maar gelukkig heeft Twan van Dommelen dat wel. En dat leverde leuke, soms confronterende en altijd boeiende sessies op. We hebben Twan gevraag hoe hij op onze samenwerking terugkijkt:
Wat was de aanleiding voor Proud People om Media Mixers in te schakelen?
Een vriend van Marc Schram – één van de directeuren van Proud People – zei tegen Marc; “Als je een rebranding gaat doen moet je Twan van Dommelen vragen!”. Daarna heb ik een gesprek gehad met Marc en Matthijs. Tijdens dit gesprek was er meteen een klik. Zo’n klik is essentieel, dan weet je dat het gewoon weer een fantastisch project gaat worden.
Welke specifieke uitdagingen waren er om aan te pakken?
Ieder branding-traject is echt helemaal verschillend. Hoewel de benadering nagenoeg hetzelfde is, zijn de uitkomsten altijd totaal anders. Dat kan ook niet anders want ieder mens en bedrijf is uniek. Het blijft maatwerk en daarom heb ik ook het allerleukste werk dat er bestaat!