Met trots presenteren we jullie onze nieuwe huisstijl. Dat is naast heel leuk, ook best wel spannend. Na ruim 14 jaar voelt ons huidige logo enorm vertrouwd. Tegelijkertijd: Proud People heeft sinds 2009 een flinke groei doorgemaakt, in medewerkers en vakgebieden, maar ook in de diensten die we leveren. Zo kwamen we als organisatie die dagelijks bezig is om de beste match te maken tot de ontdekking dat onze oude huisstijl onvoldoende matcht bij wie we nu zijn.
Onze naam Proud People blijft
Vanuit onze visie zien we trotse professionals met ongekend werkplezier zichzelf en hun werkgevers optimaal ontwikkelen. Vandaar dat onze naam nog echt heel goed past bij wie we zijn en wat we doen.
Wij willen daarbij onverminderd het beste arbeidsbemiddelingsbureau zijn én blijven op het gebied van HR & Recruitment, Finance, Sales, Marketing & Communicatie, door exact de juiste professionals zich optimaal te laten ontwikkelen op de leukste plekken en andersom. Met deze missie gaan we verder in onze nieuwe huisstijl.
Onze nieuwe huisstijl…
Na vele gesprekken intern én extern hebben we de focus gelegd op onze kernwaarden zoals, Doortastend, Nieuwsgierig en Aandacht. Met deze woorden als richting is onze nieuwe huisstijl en logo ontworpen. Dit nieuwe logo:
- Is persoonlijk en toegankelijk;
- Is professioneel en zakelijk;
- Laat trots zien;
- Plaatst mensen voorop.
Een logo als handtekening
We zullen dit logo met trots toepassen, maar zien het als meer dan alleen een logo. Het is een bevestiging van onze aanpak. Het is als een handtekening. Staat ons logo op een vacature of op een CV? Dan mag je verwachten dat het conform de Proud People standaard is opgepakt!